piątek, 26 lipca 2013

Warszawa w obiektywie.

Jednak tym razem niestety nie moim :)
"Warszawa w obiektywie" jest to tytuł świetnej książki, którą znalazłam 3 lata temu na sklepowej półce. Została wydana przez National Geographic co tłumaczy jej wysoką cenę.
Według mnie jest to idealny pomysł na prezent dla miłośników naszej pięknej stolicy. Jednak także dla tych którzy tu nie byli, jako forma zachęcenia do podróży.
Ja zakupiłam ją z przyczyny mojego wylotu :) W Brazylii będę przez tydzień mieszkała u rodziny goszczącej. Wypada podarować im prezent na pamiątkę, który przypomni im o mnie. Postanowiłam więc zakupić tę książkę.
Standardowo, polecam pilne przeszukanie internetu. Ceny w normalnych sklepach są dość wysokie. Jednak internetowe księgarnie oferują dobre oferty. Ja swoją "Warszawę" kupiłam za jedyne 50 zł ( w momencie, gdy w innych sklepach średnia cena to 70zł). Wybrałam Księgarnię Warszawską, która posiada 3 punkty odbioru w stolicy: Plac na Rozdrożu, ul. Andersa oraz Metro Wierzbno.

Książka zachwyca mnie przede wszystkim zdjęciami, które często zajmują 2 strony. Jest podzielona tematycznie i przedstawia nie tylko piękne Warszawskie Łazienki, ale także Pragę czy szare blokowiska.
Ponadto zawiera wypowiedzi sławnych ludzi, którzy wypowiadają się na temat Warszawy w ciekawy sposób. Opowiadają o swoich ulubionych miejscach, najlepszych wspomnieniach oraz przeżyciach.
Dodatkowym plusem jest fakt, iż książka jest w języku polskim z angielskim tłumaczeniem.
Chyba jedyny minus leży w jej wadze, jest niestety trochę ciężka ;) Jednak zdecydowanie nie żałuję zakupu. Szkoda tylko, że będę musiała się z nią rozstać :)

Mam zamiar dołączyć do niej list z podziękowaniem oraz Polską flagę. Mam nadzieję, że mojej przyszłej rodzince spodoba się taki prezent :)

N.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz