czwartek, 18 lipca 2013

Sale!

Jak w temacie :)
Pora pochwalić się co udało mi się upolować od początku letnich wyprzedaży do dnia dzisiejszego.
Niestety nie są to oszałamiające zbiory z tego względu, iż moje życie kręciło się przez ostatni czas zupełnie przy czym innym :)
Jednak według corocznej tradycji, coś upolować mi się udało. Oto moje zdobycze:




Tak więc od lewej strony:

+białe tenisówki, bazarek, 16zł
+malinowe spodnie, Orsay, 50zł
+czarne bolerko z kamykami, Bik Bok, 15zł
+karta pamięci na moją przygodę :) 16gb, Kingston, 39zł 
+2x rajstopy, 1x pończochy, czarne, Calzedonia, 4,50zł (Factory)
+słynne już okulary na wzór Ray Ban, stoisko z okularami w galerii, 20zł
+krótki spodenki, House, 30zł
+kolorowe lakiery, Coral Prosilk, 5zł + drugi gratis; Wibo,5zł
+bielizna, 3x stanik, Triumph, 75zł!


Jak na razie zdecydowanie jestem zadowolona ze swoich zakupów. Niedługo wypłata więc może jeszcze coś upoluję :) Obecnie szukam beżowych baletek i sandałków :)

N.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz