wtorek, 23 lipca 2013

Kąpielowy zawrót głowy.

Dziś trochę luźny post, który jest formą przeglądu mojej łazienki :)
A dokładniej moich kosmetyków do kąpieli.
Zazwyczaj są to zgrabne buteleczki, które przede wszystkim ładnie wyglądają i świetnie pachną. Chce Wam dziś pokazać jakie buteleczki zdobią moją łazienkę :)



Farmona,Fresh & Beauty (500ml, 600ml)- różana sól do kąpieli oraz płyn do kąpieli; zdecydowanie zapach różany to nie mój ulubiony:)
Estetica (540ml)- delikatny żel do kąpieli z drobinkami brokatu, zdecydowanie polecam, nadaje skórze zdrowego blasku:)



                                             Estetica (90ml)- wersje mini, tym razem także różane ;) jednak ten  zapach już mniej odstrasza niż ten z poprzedniego zdjęcia :)



seria Salon Style, Fine Beauty Products marki Marionnaud (100ml, 150ml)- żel, scub i krem o bardzo fajnych zapachach, konsystencja scrub'u mnie zachwyciła, fajne opakowania idealne na prezent :)


Yves Rocher (300ml, 75ml)- gorąco polecam! chociażby dla samego zapachu, wanilia, ale tak oszałamiająca, że nie da się opisać :) na zdjęciu żel do kąpieli, balsam oraz krem do rąk



Joanna, Naturia, (100ml) peeling myjący- na pewno znany i zapewne lubiany przez wiele osób :) sama jestem jego zwolenniczką ze względu na efekt, ale także różnorodność zapachową; pod spodem różne warianty



N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz