sobota, 20 lipca 2013

Tchibo, czyli nie tylko kawa ;)

Pewnie miałyście już do czynienia z produktami firmy Tchibo i nie chodzi mi tu o kawę :) Można czasami upolować naprawdę świetnej jakości rzeczy, fakt, czasami ceny są dość wygórowane, ale uważam że jeżeli chodzi o wyposażenie czy akcesoria to mają bardzo oryginalne rzeczy.
Zakupy można zrobić w sklepie internetowym: Tchibo i w sklepach stacjonarnych.
Co tydzień mają jakiś temat przewodni, który w sklepie internetowym dostępny jest już z tygodniowym wyprzedzeniem. Jeżeli chodzi o dostawę, to ceny też są przystępne, a przy większych zakupach dostawa jest darmowa. Poza tym z tego co wiem, często mają dni darmowej dostawy.
I właśnie w przyszłym tygodniu będzie tydzień pt. "Piękno jest w Tobie" :)

Oto co znalazłam ciekawego i w przystępnych cenach: wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony internetowej www.tchibo.pl

Zaciekawił mnie ich krem BB, w składzie zero parabenów, parafiny (nie kupię kremu do twarzy z parafiną w składzie już raz taki błąd popełniłam i moja skóra dochodzi jeszcze do siebie), silikonów, myślę że za taką cenę warto spróbować, tym bardziej że krem posiada dodatkowo filtr, może nie duży ale zawsze :)


Drugim ciekawym produktem są "kulki" rozświetlające. Wyglądają ciekawie a i cena przystępna.



Kolejna rzecz to zestaw profesjonalnych pędzli do makijażu. Nie wiem na ile są one profesjonalne, ale producent zapewnia że nadają się nawet dla osób z alergią.



Zestaw do modelowania brwi:


Toaletka, niestety online już wykupiona. cena nie najniższa ale wygląda bardzo ładnie. Jedyne co by mnie denerwowało to podnoszone lusterko, bo nic by tam już nie można było postawić, ale ogólnie jest bardzo ładna i marzy mi się taka biała toaletka już od dawna. Może niebawem będzie gdzie ją wstawić :)


Organizer na kosmetyki:


Jeżeli lubicie markę Lush to mają też w ofercie kule do kąpieli, ciekawe czy choć trochę podobne jakościowo do tych z Lush'a:


I jeszcze lakiery:



W sklepach stacjonarnych można napić się pysznej kawy, nigdy nie przepadałam za kawami Tchibo ale po degustacji zmieniłam zdanie.
Więcej produktów z ich najnowszej kolekcji znajdziecie na stronie Tchibo
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz