wtorek, 30 lipca 2013

Szybki przegląd promocji #2

Dzisiaj post typowo zakupowy, głównie promocje w drogeriach i sklepach z artykułami dla dzieci.

Na początek oczywiście nasz ulubiony Super-Pharm. I tak do 7 sierpnia przy zakupach za minimum 35 zł kultowy już płyn micelarny Biodermy możemy kupić za 9.99 zł (pojemność 100 ml).



W Super-Pharm jest teraz naprawdę dużo promocji na produkty do opalania, praktycznie wszystkie są poprzeceniane, więc jeśli jesteście jeszcze tak jak ja przed urlopem, to nie ma się nad czym zastanawiać ;) Przecenione są produkty z niższej półki typu Nivea czy DAX, ale też dermokosmetyki Vichy czy Eucerin.

W promocji jest też moja ulubiona henna do brwi i rzęs Delia, polecam, jest naprawdę świetna i uważam, że nie ma sensu wydawać 10 czy 15 zł na jednorazową hennę u kosmetyczki, lepiej kupić sobie tą (tym bardziej teraz w promocji) i wykonać hennę samodzielnie w domu. Gwarantuję Wam, że produkt za taką cenę starczy nam na jakieś 10 do 15 użyć. A i w zestawie mamy jeszcze kredkę do oczu (ze zdjęcia wynika że kolor czarny), cena całe 6,99 zł :)))


Z rzeczy perfumeryjnych to mój ulubiony zapach zimowy, VERSACE Crystal Noir, EDT, pojemność 30 zł, jest w cenie 119,99 zł. Nie jest to jakaś powalająca cena, a ja osobiście wolę chyba kupować perfumy w Sephorze czy Douglasie, ale zapach jest rewelacyjny na chłodniejsze dni.

Można też aktualnie wymienić swój stary tusz na nowy MaxFactor, nigdy nie korzystałam z tego typu promocji i nie wiem, czy się nie skuszę bo akurat MaxFactor ma całkiem porządne tusze do rzęs.


To tylko wybrane przeze mnie promocje, jest ich oczywiście o wiele więcej, szczegóły na stronie Super-Pharm

Teraz czas na Rossmanowe promocje ;)

Przy zakupie dwóch produktów (nie wyszczególnione jest jakich) L'Oreal dostaniemy całkiem fajną torbę plażową:


A na szarym końcu są i promocje dla dzieci, dwie najlepsze Hipp i Gerber poniżej:


Więcej promocji na stronie Rossnet

Teraz jeszcze Drogerie Natura, generalnie zlikwidowali tą drogerię najbliżej mnie i nie mam pojęcia gdzie jest teraz jakaś w miarę blisko, ale jeśli ktoś ma ją niedaleko, to z ciekawych rzeczy które są w promocji jeszcze tylko do końca lipca znalazłam sporo przecenionych zapachów damskich.
Oni zmienili teraz trochę wygląd strony internetowej i jakoś średnio mi się ją przegląda. Dla zainteresowanych więcej promocji na stronie Drogerie Natura
Udanych zakupów!
A.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz