niedziela, 30 czerwca 2013

Pistacjowe hand made.


Już od dłuższego czasu panuje moda na drobne albo bardziej strojne aplikacje przy kołnierzykach.
Według mnie jest to bardzo dziewczęcy detal oczywiście jeśli nie będzie to 20kg szczerego, błyszczącego złota ;)
Powyższe zdjęcie bardzo mnie zainspirowało zwłaszcza, że znalazłam w swojej szafie prostą, pistacjową koszulę, która aż prosiła się o urozmaicenie!
Chodziłam trochę za elementami do przyklejenia, ale na szczęście okazało się, że posiadam takie w swoim domu.
Tak więc usiadłam dziś, w piękny niedzielny poranek i odświeżyłam swoją starą koszulę.
A oto rezultaty:




I PO : 




Aplikacje nakleiłam klejem do tkanin, mam szczerą nadzieję, że długo się utrzymają ;)
Polecam Wam tworzenie swoich "autorskich" ubrań bo późniejsze noszenie ich sprawia  sporo przyjemności.

Cena: 20 zł ?
Czas: 10 min :)

Życzę udanej niedzieli !
N.









1 komentarz:

  1. Taka drobna rzecz, a jaką sprawia radość :) Ćwieki są the best, bezproblemowe w obsłudze, tanie, a zapewniają tę potrzebną odmianę :)

    OdpowiedzUsuń