piątek, 28 czerwca 2013

Kolejny szalony weekend w Superpharm.

Od dziś do niedzieli kolejne promocje w Superpharm, tym razem na makijaż i produkty dla dzieci.
Na makijaż jest 30%, na akcesoria i kosmetyki dla dzieci również 30% (niestety promocja nie obejmuje pieluch i żywności).



Jeżeli chodzi o makijaż to już od dłuższego czasu zamierzam kupić podkład Revlon Nearly Naked, nowość, słyszałam o nim naprawdę dużo pozytywnych opinii. Aktualnie używam Chanel Vitalumiere, chciałabym kupić coś tańszego i używać je wymiennie. Słyszałam, że jakość tego z Revlonu jest porównywalna z podkładami marek selektywnych, mam nadzieję że dobiorę sobie jakiś odcień i sprawdzę czy rzeczywiście tak jest. Jeśli będzie ok, to zamierzam go używać codziennie, a Chanel na jakieś większe wyjścia (niekoniecznie na spacer z dzieckiem). Różnica cenowa też jest spora, za Chanel płacę ok 200 zł za 30 ml, Revlon kosztuje ok 50 zł za 30 ml.
Ten z Chanel jest naprawdę dobry, używam go już od 6 lat i jestem z niego bardzo zadowolona, aczkolwiek dla osób z cerą problematyczną będzie miał pewnie za słabe krycie. Ma piękne wykończenie, daje efekt zdrowej i zadbanej skóry. Trzyma się na skórze przez cały dzień. Vitalumiere klasyczny jest raczej dla skóry suchej, aczkolwiek jest kilka odmian tego podkładu i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Ja jestem wierna odcieniowi nr. 30. Teraz też kończę kompakt z tej serii i jestem bardzo miło zaskoczona, zawsze byłam sceptycznie nastawiona do kompaktów, uważałam, że do suchej skóry się nie nadają, ale ten z Chanel jest naprawdę rewelacyjny, polecam!


Jeżeli chodzi o Revlon Nearly Naked to podkład ma dawać efekt naturalnego makijażu, podobno bardzo ładnie stapia się ze skórą i jest praktycznie niewidoczny. Efekt ten ma się utrzymywać przez cały dzień. Pewnie też nie nadaje się do cery problematycznej bo nie jest zbyt dobrze kryjący. Szkoda mi też używać ciągle Chanel, więc jeśli uda mi się kupić Revlon, i to jeszcze w promocji, to będę go testować. Mam nadzieję, że te wszystkie opinie o nim się potwierdzą, bo z opisu wynika że ten podkład jest naprawdę dobry.

Będę się jeszcze rozglądać za peelingiem cukrowym do ciała, ale na ten moment nie wiem jeszcze jakiej firmy, chyba Bielenda ma taki, aczkolwiek nie jestem do tych kosmetyków zbytnio przekonana.

Jeżeli chodzi o promocje na akcesoria dla dzieci to na pewno zakupię coś z MAM, mają rewelacyjne smoczki, łyżeczki, itp., polecam! Poza tym że są porządne, to jeszcze świetnie wyglądają, najbardziej kolorowe smoczki i butelki jakie są dostępne w sklepach, a ceny nie są aż tak bardzo wygórowane :) Polecam szczególnie na prezent, mają zestawy prezentowe dla chłopców i dziewczynek.





Jeżeli chodzi o kosmetyki dziecięce to mamy zapas :) Używamy tylko kosmetyków Hipp, w ogóle nie tylko jeżeli chodzi o kosmetyki, moim zdaniem mają oni najlepsze produkty dla dzieci, bardzo naturalny skład, a zarazem najwyższej jakości produkty.
Jeden jedyny minus: na polski rynek sprowadzane jest o wiele mniej niż do krajów zachodnich  (nic nowego). Zamawiam często na allegro u sprawdzonych sprzedawców rzeczy Hippa, które u nas są nie do kupienia i strasznie nad tym ubolewam bo gama jest naprawdę bardzo duża a jakość niezastąpiona.
A.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz