czwartek, 20 czerwca 2013

Feel this moment !

Upały zagościły na dobre i trzeba z nich korzystać póki są ! 
Biorąc pod uwagę, że od dawna mam wakacje i żadnego ambitnego zajęcia, zebrałam się dziś i pojechałam na Pola Mokotowskie :)  To mój dzień opalania nr 2
Z reguły jestem osobą, która ma z opalaniem pod górkę. Bardzo długo moja skóra nabiera koloru o jakim marze. W lipcu szykuję się do wielkiego wylotu z Polski do kraju, w którym zdecydowanie nie mogę być biała :)  Więcej informacji o tym niebawem :)  
Każdemu polecam takie leniuchowanie na słońcu z dobrą książką albo ze znajomymi :)
A tymczasem oto kilka fotek z mojego boskiego chillout'u!



















bluzka : Pimkie
spódnica: H&M
buty: Tommy Hilfiger
torba i biżuteria: Pracownia Artystyczna Munecas    (strona na facebook'u)


N.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz