poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Ready, steady, SALE!

Jak w tytule ;)
Wróciłam obłożnie chora, JEDNAK stęskniona za wyprzedażami;)  Nie mówię, że tam ich nie było, jednak to nie to samo ;)
Celem mojej wycieczki było Blue City & Reduta. W głowie miałam konkretne plany, kilka potrzeb. 

Oto co kupiłam :


Top secret, turkusowe paski, 29.90 zł.


Stradivarius, 39,99zł, kolor po lewej jest prawdziwym kolorem, niestety ten po prawej trochę odbiega od rzeczywistości ;)


Stradivarius, 29.99zł, w rzeczywistości jest to granatowa sukienka, kolor jest przeuroczy a ja nie miałam do tej pory sukienki w takim kolorze :)


Tutaj zamieszczam listę moich głównych must have na najbliższy czas, zobaczymy czy uda mi się kupić je w super promocji ;)


Sandałki w takim stylu, jedne spotkałam dziś  w Venezia, są cudne, ale ciągle rozważam ich zakup


Beżowa torebka na pasku



Beżowe baleriny


Jutrzejsze miejsce podróży : Galeria Mokotów!

N.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz