poniedziałek, 23 września 2013

Oko za oko, tusz za tusz - czyli o promocji w Douglas.

Od ubiegłego poniedziałku ( 16 września ) perfumerie Douglas prowadzą  bardzo fajną akcję promocyjną.
Większość z Was już pewnie o niej wie, bo niestety to jedna z tych akcji "do wyczerpania zapasów", czyli stosunkowo krótka.
Jeśli przyniesiemy nasz stary albo nie trafiony tusz w zamian możemy dostać miniaturkę tuszu marki Clinique.

Nie liczy się marka naszego produktu tylko sam fakt, że go przyniesiemy na wymianę :)

Ja o tej akcji dowiedziałam się zupełnie przypadkiem - przez bloga. Chciałam to sprawdzić, ale w internecie nie natknęłam się na informację o tym evencie. Jedyne wiadomości pochodziły z lat ubiegłych. A na stronie perfumerii nie było o tym niestety ani słowa.

Tak więc we wtorek zabrałam ze sobą dwa stare tusze i pojechałam do najbliższej perfumerii.
O akcji można było dowiedzieć się dopiero przy kasie, bo właśnie tam stoi pudełeczko z tuszami.
Tak jak pisałam, zabrałam ze sobą dwa tusze- 1 dla mnie, 1 dla A.
Jednak mimo rozmowy z ekspedientką, nie udało mi się wymienić dwóch w jednym sklepie.
Tak więc pojechałam do następnego Douglasa.

Oto z czym wróciłam:






N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz