poniedziałek, 9 września 2013

Korzystajmy z tego co otwarte.

Za nami słoneczny i ciepły weekend. Mam nadzieję, że wszyscy wykorzystali go dobrze, bo następny taki będzie dłuuugo wyczekiwany...
Dla mnie weekend przyniósł nie tylko słońce ale również ciekawe doświadczenia, ponieważ odwiedziłam dwa nowe dla mnie miejsca.
Centrum Nauki Kopernik
Taki kierunek obrałam w sobotę. Mimo, że jest otwarte już od dłuższego czasu to niestety nie udało mi się tam dotrzeć, a szkoda!
Ogólne wrażenie? Jak najbardziej pozytywne. Jednak radzę wybrać się tam bardzo wcześnie, ponieważ później Centrum jest atakowane przez młodszych odkrywców i niestety ciężko wszystkiego "dotknąć" :)
Kiedy weszłam do środka poczułam się jak w ogromnym placu zabaw :) Może to przez biegające dzieci, ale może z powodu tych wszystkich "zabawek", które można było dotknąć, sprawdzić jak działają. Świetna rozrywka na sobotnie popołudnie!
Średni czas mojego zwiedzania...to ok. 3 godziny. Jednak jestem pewna, że mogłabym spędzić tam więcej :)



Niedziela. Aż wstyd się przyznać, że dopiero teraz byłam tam pierwszy raz...ale taka jest prawda. Jeśli ktoś z Was tam był to na pewno przyzna mi rację- zdecydowanie warte polecenia! Dodatkowym atutem jest fakt, że w niedziele wejście jest za darmo!  Dlatego ja skorzystałam z takiej okazji :)
Jednak tak samo jak w Centrum, radzę pojawić się tu tuż po otwarciu, bo przez tłumy ludzi dużo możemy ominąć. A to by była wielka strata.
Ja pojawiłam się tam chwilę po godzinie 10 czyli zaraz po otwarciu. Sale były jeszcze puste przez co bardziej klimatyczne.
Jeśli ktoś interesuje się taką tematyką to zdecydowane miejsce nr 1. Jednak jeśli nie...to zdecydowanie się zainteresuje! Wszystko jest tak realistyczne i świetnie zrobione, że ciężko przejść obojętnie, bez rozmyślań.



Dodatkowo dodam, że Muzeum Wojska Polskiego także jest otwarte dla wszystkich, za darmo, w niedziele ;)  W nim gościłam 2 tygodnie temu. 

Warto wyszukać w internecie informacji o darmowych dniach. Ja zainteresowałam się tym dopiero teraz i zauważyłam, że bardzo dużo mnie ominęło. A jak można mówić, że zna się Warszawę skoro nie było się w tylu jej atrakcjach? Polecam :)

N.


2 komentarze:

  1. w Waie mnóstwo razy byłam, ale to mnie ciągle omija

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszamy w takim razie na weekend, wtedy najwięcej się dzieje :) warto wcześniej poszperać w internecie, bo nawet ja, mieszkanka Warszawy nie wiem o wszystkim...a tyle by mnie ominęło :)

    OdpowiedzUsuń