wtorek, 17 września 2013

Kompozycja 6 smaków.

Niebo coraz częściej spowijają ciemne chmury. W brutalny wręcz sposób przechodzimy z lekkich, letnich ubrań w jesienne płaszcze i kalosze. Pogoda nas nie rozpieszcza, dlatego musimy to zrobić same, na własną rękę :)

Nie mówię tu o objadaniu się słodyczami czy zakupach (dziwne, ale nie o tym dziś). Mam na myśli małe, codzienne przyjemności, które mogą poprawić nam humor w takie dni jak dziś.

BIOFIX, naturalne herbatki owocowe, 60 saszetek po 2g
W ostatnim czasie wyposażyłam się właśnie w takie pokaźne opakowanie, które zawiera 60 owocowych herbatek (w 6 różnych smakach, podzielonych po 10). Do wyboru mamy: malinę, żurawinę, dziką różę, poziomkę, wiśnię i wieloowocową. Ponadto po otwarciu opakowania możemy poczytać sobie o właściwościach danych herbat.
Czy są naprawdę dobre? Zdecydowanie tak. Po otwarciu saszetki jestem zaczarowana ich zapachem, ale po pierwszym łyku, ich smakiem.
Opakowanie jest bardzo estetycznie zrobione więc idealnie nadają się na drobny upominek.
Cena? Ja zapłaciłam za to 15 zł. Zdecydowanie nie żałuję tych pieniędzy :)



N.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam wieczorkiem usiąść i wypić gorąca herbatkę owocową, bardzo lubię z sagii, natomiast tych nie próbowałam. Musze je znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń