poniedziałek, 8 lipca 2013

Voyage, voyage!


Nadszedł czas aby poinformować Was o tym co wydarzy się za tydzień :) Otóż za tydzień o tej porze będę już w Amsterdamie skąd polecę dalej- do Brazylii :) 

Dwa lata temu zdecydowałam się na tą wyprawę a oficjalne przygotowania zaczęłam miesiąc temu.
Zapewniam Wam mnóstwo niesamowitych zdjęć i opowiadań po moim powrocie. Mam nadzieję, że te 2 tygodnie będą jednymi z lepszych w moim życiu :) No...odejmując 4 dni na podróż tam i z powrotem ;)

Na chwilę obecną jestem w proszku. Zbieram powoli wszystko co będzie mi tam potrzebne. Wyjęłam nawet walizkę a to już oznaka tego, że wyjazd zbliża się wielkimi krokami. Na biurko składuje rzeczy które muszę zabrać. I powiem szczerze, że jeśli nie będę miała nadbagażu to będzie cud :)





Na szczęście A. zostaje w kraju i zadba o posty także zapraszamy do śledzenia :)

N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz